بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما رزرو بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما رزرو بلیط هواپیما

سفرمی خرید بلیط هواپیما ارزان رزرو بلیط هواپیما چارتر خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی رزرو اینترنتی بلیط هواپیما لحظه آخری خرید بلیط هواپیما سفرمی Safarme.com

طبقه بندی موضوعی
واشینگتن دی سی، پایتخت ایالات متحده به دلیل حضر مردم مختلف از سراسر جهان تنوع زیادی در آن وجود دارد و حتما باید با خرید بلیط هواپیما واشینگتن از سایت سفرمی safarme.com این شهر را از نزدیک ببینید تا متوجه این چندگانگی باشید. اگر بلیط هواپیما خود به مقصد واشینگتن را خریداری نموده‌اید بدانید که در این شهر می‌توانید بزرگترین مجموعه‌ی بنای یادبود و موزه‌های آمریکای شمالی، همراه با محله‌های جالب را به تماشا نشست. موزه‌های اسمیتسونیان که بازدید از آن رایگان است، مجموعه کاملی از انواع موزه‌ها می‌باشد از موزه‌ی هوا فضا گرفته تا تاریخ و طبیعت و هنر. جرج تاون یک منطقه‌ی تاریخی در کنار آب است که خیابان‌هایش پر از رستوران، مکان‌های تاریخی و مرکز خرید است. کاخ سفید که معرف همگان است محل زندگی مردان قدرتمندی بوده و هست پس بازدید از آن پس از رزرو بلیط هواپیما واشینگتن و سفر به این شهر خالی از لطف نیست البته ورود به آن نیازمند رعایت یک سری مسائل امنیتی است. دیگر ساختمان سیاسی و مشهور واشینگتن ساختمان کنگره (Capital Building) است که مجلس سنا و نمایندگان آمریکا در آن جمع می‌شوند. برای ورود به ساختمان کنگره هم مانند کاخ سفید باید درگیر مسائل امنیتی شوید اما صرف قدم زدن درتپه‌های سرسبز آن و عکاسی از بنای زیبای آن خالی از لطف نخواهد بود.
در صورت تهیه بلیط هواپیما و پرواز به واشینگتن حتما از بناهای یادبود این شهر مانند بنای یادبود فرانکلین روزولت، لینکلن مموریال، بنای یادبود واشینگتن، بنای یادبود جنگ جهانی دوم و... بازدید کنید. سایر دیدنی‌های واشینگتن که بعد از خرید بلیط هواپیما باید در لیست بازدید خود قرار دهید عبارتند از: دیوان عالی، باغ وحش ملی، قبرستان ملی آرلینگتون، موزه جاسوسی، ایستگاه اتحادیه و غیره. با توجه به وضعیت آب و هوایی واشینگتن بهترین زمان برای رزرو بلیط هواپیما این شهر فصل بهار و تابستان می‌باشد که هوا معتدل‌تر است. اما دقیقا در همین زمان قیمت هتل‌ها به دلیل شلوغی زیادتر است. پس در زمان رزرو بلیط هواپیما به فکر اقامت خودتان هم باشید.